Saker ni inte vet om mig.

 
 
1. Jag är livrädd för spindlar. 
2. Jag hatar lögnare. 
3. Jag är jätte kräsen när det gäller mat. 
4. Jag kan vara en riktig BITCH ibland. 
5. Jag har aldrig varit i Åre, men i en annan backe närheten. 
6. Jag är i Östersund under mellandagarna nästan varje år. 
7. Jag har bott i Norrköping. 
8. Jag kan inte äta kall mat. 
9. Jag ogillar vintern rejällt. 
10. Jag älskar annanas och mango. 
11. Jag är ifrån Egypten och Sverige. 
12. Jag har släktningar i USA. 
13. Jag ogillar vit choklad. 
14. Jag älskar Paris. 
15. Jag har aldrig hoppat från 10:an. 
16. Jag har slagits rätt så mycket förut. 
17. Jag har gått på boxning. 
18. Jag har aldrig gått på någon dans under hela mitt liv. 
19. Jag har aldrig misshandlat en kille. 
20. Jag har aldrig svurit åt min mor. 
21. Jag har aldrig varit otrogen. 
22. Jag har aldrig haft sex med en man när jag har varit på dejt. 
23. Jag förlorade oskulden tidigt. 
24. Jag har aldrig druckit så mycket att jag fått åkt in på sjukhus. 
25. Jag är mognare för min ålder. 
26. Jag har många erfarenheter ifrån min uppväxt. 
27. Jag har rest 3gånger under hela det här året, (Gran Canaria, Paris & Riga). 
28. Jag har haft ett förhållande det här året. 
29. Jag kan köra bil. 
30. Jag vet hur man räddar liv. 
31. Har kunnat dansa salsa sen jag var liten. 
32. Har alltid varit klumpig utav mig o är det fortfarande. 
33. Jag står alltid för det jag säger. 
34. Jag blir arg när en människa anklagar mig för saker jag ej gjort. 
35. Jag frågar alltid först innan jag får ta något hemma eller hos någon annan.
36. Jag är väldigt blyg utav mig. 
37. Jag har alltid ställt upp för andra fast jag inte har haft tid egentligen. 
38. Jag bryr mig mer om andra än mig själv. 
39. Jag hatar att se min mamma må dåligt. 
40. Jag har svårt att få känslor för någon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback