Så grymt irriterad.

Hur fan hade min mentor tänkt att jag skulle skaffa intyg om jag har migrän oftare nu för tiden? 
Ska jag gå till doktorn och säga, Hej jag har migrän kan jag få ett intyg på det? 
Haha seriöst jag orkar inte mera. Jag åkte hem idag och skrev ett meddelande till min mentor och förklarade läget och jag hade faktiskt migrän. Tappade känseln och såg ej något på vänster öga. Jag mår illa hela tiden då och vill spy men kan ej göra det. 
Får förklara läget för mammsen för hon lär ju bli tokig. Men Angie slutade vid samma tid och hon skulle hem och vila också p.g.a trött osv.. Så jag åkte med henne hem och la mig också. Nu är det mycket bättre i huvudet. 
Tror jag får all migrän p.g.a frustaion och stress och en hel del mer. Men förstår inte hur jag ska få bort det!? 
Vad ska jag göra!? Hur brukar nu göta när ni får migrän för att få bort den lättare? 
 
Ska i alla fall ta och röra mig senare hemåt. 
Nu ska jag ta det lugnt mera. 
Ha det bäst så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback