Prov nyss

 
 
 
Japp nyss så hade man prov i Hälsa/SPA och det gick bra tror jag. 
Eller hoppas på det, idag så måste jag åka in till stan och kolla om min jacka är kvar på ZARA. 
Den var riktigt snygg på mig och den är värd pengarna. Ska luska lite i mamman min och försöka få henne att föra över pengar på mitt kort så jag kan köpa den idag. 
 
Jag sov 1/2 timma inatt och är galet trött, så det blir kaffe idag tror jag. 
Ska försöka möta Steffie också efter skolan, hon kanske kan följa med in till stan. 
Ska försöka plugga lite idag också, halkat efter lite. 
Men bara skriva klart det sista på vissa uppgifter och sen skicka in dom. 
 
Jag mår sådär, har ju mått bättre. 
Men mycket som händer och känslor blandas in hela tiden. 
Tror jag är på samma visa igen som jag var i våras med en kille. 
Vi får se om det blir något. Är lite rädd för att det börjar utvecklas till starkare känslor nu... 
 
Jag hoppas ni får en toppen dag! 
Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback