NU fan borde jag skjuta mig i huvudet!

 
 
 
Nej men seriöst nu blir jag så himla trött på att jag faktiskt inte kom upp i tid idag och att min mamma ringde och väckte mig flera gånger, men somnade om! Seriöst inte okej! Fattar inte vad problemet är, jag vill gå upp och allt men så blir allt knas? Varför? Dessutom så mår jag ju inte så bra och att jag fick reda på igår på mötet i skolan att jag ska ha 3 olika matten!? Hahaha seriöst tror dom att jag är ett mattegeni eller, kommer få gå om säger jag bara. Riktigt trött på skolan, men vad ska man göra? Man måste ju ha någon utbildning i alla fall. 
 
Vi får se vad som sker idag, måste springa förbi Västeholm idag och sen hemåt. 
Eller så får jag faktiskt skita i det idag och bara vara hemma, eftersom jag faktiskt har ont i halsen, är förkyld och har ont i huvudet. Tror jag var ute för länge igår med skinnjackan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback