Känner mig som en ny människa.

 
 
 
Jag känner mig som en helt ny människa när jag har duschat och rakat benen. 
Har dessutom hjälp mamma och diskat. 
Ska sova hos Steffie idag för vi ska kolla film och så. 
Hon kommer hem snart, jag har bara varit hemma idag. 
Jag kom inte upp imorse och det var jobbigt. 
Jag försökte kämpa att gå upp men det gick inte, jag somnade bara om. 
Jag mår sådär i alla fall. 
Stod och speglade mig lite efter duschen nu och tycker att jag börja träna sten hårt nu. 
För att jag är inte nöjd med kroppen min. 
Ska göra mig i ordning nu och sen dra mot Steffie eller så får vi se om vi möts på vägen. 
Vi hörs imorgon.
(kommer inte kunna blogga hos henne). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback