Kan ju vara torra händer också?

 
(Bild från Google). 
 
Det kan ju vara så att jag bara har torra händer och är torr på kroppen? 
Jag har ju inte varit beredd på att det skulle snöa idag så hade inga vantar med mig. 
Jag går också i tunna jeans vilket gör så att min kropp blir mycket torrare. 
Dessutom så sticks det ju när man är torr och blir röd på kroppen. 
Kom på att jag faktiskt är torr på händerna varje vinter. 
Så dags att ta med handkräm överallt och smörja in sig med en FET hudkräm varje dag efter duschen och ingen stark parfymerad tvål på kroppen som torkar ut den. 
 
Jag ska lägga mig nu och försöka sova. 
Om det inte försvinner och utvecklas på flera ställen på kroppen så besöker jag vårdcentralen snart va fan haha. 
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback