Godmorgon (vaknat på fel sida)

 
 
Godmorgon på er alla. 
Jag kan säga att jag har vaknat på fel sida idag, inte roligt alls. 
Vaknade flera gånger under natten, och nu på morgonen eller hela tiden så har jag börjat fått ont i ena halsmandeln nu och det gör för jävla ont att svälja, hosta och min näsa rinner o jag har ont i huvudet somen idiot, har haft det i flera dagar nu. 
 
Annars så mår jag rätt så dåligt faktiskt, låg o tänkte på mig själv igår/natt och jag märkte att jag faktiskt inte mår så jävla bra som jag trodde. Men det blir säkert bättre. 
Jag ska ta och åka till Västerholm imorgon och ta och försöka få ta tag i Kaj angående praktik plats i 3 veckor sen efter sportlovet. Eftersom vi blir färdig utbiladade PT:S sen så tänkte jag plugga vidare medans jag är det sen till idrottslärare. Jag vill ju bli det, så jag tänkte att jag kunde ha praktik hos Kaj. 
 
Ska ta och göra mig i ordning i alla fall, barnen är redan klara. 
Så vi hörs senare tror jag. 
ha det bäst så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback