Du få tjejen att le & inte gråta!

 
Varför får vi tjejer falska förhoppningar hela tiden? 
Varför är det alltid vi som ska lida så jävla hårt och må skit. 
Varför är det vi som ska få vara med om att bli utnyttjad, bedragen, misshandlad eller något annat sårande? 
 
Jag vet inte hur eller varför killar/män gör så mot oss kvinnor. 
Ena sekunden kan de vilj aha en underbar och härlig flickvän och i andra stunden så vill de bara utnyttja henne eller något annat liknande. Frågan är nu bara varför gör det så? Är det en hobbie för dom eller är det sanningen om hur män är mot oss kvinnor? Vissa kan behandla oss kvinnor rätt och så, men vissa ej. 
 
Jag själv orkar inte att bli behandlad som skit, så jag vet hur det känns. 
Jag hoppas att ni andra kvinnor vågar säga ifrån nu. 
 
Helt enkelt så ska inte en kille få en tjej att gråta, utan han ska få henne att le! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback