Blev en myskväll istället

 
Japp det blir en myskväll hemma hos Angie och Johan istället. 
Jonathan är hos Mormor sin och ikväll blir det Lasange och lussebullar, mys framför en film sen. 
Jag mår lite bättre har fått pratat ut med Angie lite och det känns skönt. 
 
Jag ska ut till köket nu och hålla Angie i sällskap, så vi hörs senare ikväll. 
Ha det bäst så länge! 
 
BTW: Slog i knät ordentligt och fick en blåmärke direkt på mindre än 1min! 
Det strålar i knät som fan och gör as ont att gå... 
Måste verkligen tillbaka och be dom kolla upp det ordentligt nu.. 
För det sker flera gånger. 
Som idag, på max testet så fick jag ont i lederna i knät och kan knappt gå.. 
Men aja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback