Älskar låten - till dig

Denna låt är tillägnad till en speciell person, du och jag har samma musiksmak och det är det bästa. Jag älskar allt med dig, du får mig hel och glad. Du får mig skratta och visst vi har haft våra brister men vi förlåter varanda. Jag älskar dig och det vet du mycket väll att jag alltid gjort vi har varit tajta vänner i 3år nu och vi ska fortsätta så.
Du vet vem du är och du lämnar aldrig mitt hjärta älsklingen. När jag mått dåligt och varit ledsen så har du funnits där för mig och det har jag gjort detsamma med dig. Nu fixar vi sista året sen gäller det i 3 år till, sen ska vi båda upptäcka världen tillsammans och det lär bli rikitgt roligt. PUSS! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback