Hur fick jag det här!?

Kom helt plötsligt och har såhär ont. 
Har inget oro för något, inte stressad över något. Inget faktiskt. 
Men den här känslan jag fick, fick mig att tänka på att göra allt i livet innan de är slut. Kändes som om jag skulle försvinna. Jag ska till vårdcentralen imorgon direkt och kolla upp det. Men om det blir värre så blir det akuten. 
 
 
Hjärtklappningsbesvär, som extraslag, hårda hjärtslag eller hjärtrusningar under en kort stund, är vanliga och förekommer i alla åldrar. Normalt är det inget att oroa sig för, särskilt om de kommer i samband med stress eller oro. Om du däremot får plötslig hjärtklappning som inte snabbt går över, eller om du dessutom känner yrsel, har svimningskänslor, är andfådd och/eller får ont i bröstet ska du kontakta närmaste akutmottagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback