Frågor om mig.

1. Hur gammal är du om fem år?
Jag är 21år och ska fylla 22år, om man räknar ifrån i år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mikaela Karapalas.
3. Hur lång är du?
1.63
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
S.W.A.T
5. Vem ringde du senast?
Mikaela.
6. Vem ringde dig senast?
C.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Samma här älskling <333 Mår du bra? <333
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Hmm, beror på.. Föredrar samtal.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Separerade.
10. När såg du senast din mamma?
Hmm. 3månader sen.
11. Vilken ögonfärg har du?
Brun.
12. När vaknade du i dag?
vid 8-9 tiden.
13. Vilken är din favoritsång?
Det är nog How to love med lil wayne, och Through the trees med Low shoulder.
14. Vilken är din favoritplats?
Hemma i min säng!
15. Vilken plats föredrar du minst?
T-Banan (träffar alltid på någon), Pendeln.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte i Sverige i alla fall, förmodligen utomlands och har barn.?
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret, hajar, spindlar och ormar.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hahhahaha idag när jag var med Mikaela, när hon blev riktigt glad över att en kille gillade en bild som hon la upp,hahahaha.
19. Hur stor är din säng?
90x200 är den? haha.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
21. Har du några tvångstankar?
Haha när jag äter något i skolan så måste jag röra på fingrarna när jag äter en macka eller lunch i skolan.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
6st.
23. Hur många landskap har du bott i?
2. Stockholm och Norrköping.
24. Vilka städer har du bott i?
Svärtinge och i Stockholm är det för många, så skiter i att skriva upp de.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor så klart. Strumpor och inte barfota.
26. Är du social?
Ja haha, pratar mycket.
27. Vilken är din favoritglass?
Har för många.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka!
29. Tycker du om kinamat?
Jag älskar det, skulle kunna leva i Kina.
30. Tycker du om kaffe?
Ja det gör jag, men har dragit ner på det.
31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk eller vatten eller Jucie.
32. Sover du på någon särskild sida?
Nej alla.
33. Kan du spela poker?
Sådär.
34. Senaste drömmen?
Hmm, att jag var utomlands.
35. Är du en beroendemänniska?
Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Yes, killen och jag gick i samma klass fram till 4:an.
37. Vill du ha barn?
Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Nae, engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp 1 gång och ska aldrig åka igen.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda?
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mig. Mat, kläder, skor och det jag behöver så klart.
42. Äger du dyrbara smycken?
Det tycker jag.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Bones, Sex and the city, CSI, Las Vegas, och fler.
44. Är du stark?
Ja det är klart, är stark oavsett.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det är nog min pappa och min bästa vän Mikaela.
46. Sover du med gosedjur?
Nej haha.
47. Vad har du för ringsignal?
Ingen aning, någon på Iphonen?
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vet inte. ?
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Gardinerna.
50. Flirtar du mycket?
Haha, det vet jag inte?
51. Planer inför kommande dagar?
Hmm, Farfar kommer imorgon, skolan börjar, sedan packa.
52. Höger eller vänsterhänt?
Högerhänt.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ska börja med en som heter Inspärrad.
54. Läser du dagstidningen?
Haha, nja räknas Metro?
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, läser på nätet.
56. Dansar du ofta?
Då o då.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
107,5.
58. Vad var det senaste du skrev på ett papper?
Ett nummer till pappa.
59. När var du i kyrkan senast?
Vet inte?
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Går fortfarande på högstadiet, sista året. Hmm den bästa är nog Walla eller Ulrika.
61. Hur länge har du campat som längst?
2 veckor som längst.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Pappa och hans underbara tjej.
63. Vad lyssnar du på just nu?
Pappa som pratar om Julgranen som han nyss tog bort hahaha!
64. Har du varit med i tidningen?
Nja?
65. Vad är det konstigaste du ätit?
Hmm, maskar och sand som liten.
66. Vad faller du för?
För min kille som är underbar emot mig.
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Röd och vit, kom på behöver en ny?
68. Hur imponerar man på dig?
Att vara sig själv och visa samma person hela tiden och absolut veta något bra om mig?
69. Någon oväntad du kan prata om det mesta med?
Min pappa tjej.
70. Har du någon piercing?
Naveln och öronen.
71. Din största vinst?
Haha ingen aning? kanske i boxning?
72. Civilstånd?
Upptagen.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Blogg.se, Facebook, Twitter, Weheartit.com, och skolans mail och hemsida.
74. Är du fåfäng?
Hatar att se hemsk ut så, fixar mig.
75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ja det gör väll alla ? Jag gör det.
76. Hur gammal är din pappa?
41 och fyller år 42 om 5månader.
77. Vilket är ditt drömjobb?
Modell eller skådis.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka utomlands med min bästavän.
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt och hund.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag hatar falska personer och är svår person.
81. Svär du ofta?
Nja inte så mycket längre faktiskt?
82. Sverige när det är som bäst?
En varm sommar och vännerna.
83. Kan du åka slalom?
Ja, är mästare på det!
84. Vad har du ätit i dag?
något hemma hos Mikaela och hemma, lax med potais och salad.
85. Vad har du för utbildning?
Vet inte, grundskole nivå?
86. Har du någon speciell egenskap?
Är stark, ser positivt fram och tar dagarna som de kommer och står för mina åsikter.
87. Vad tycker du om politik?
Vet inte..
88. Första tanken på morgonen?
Hoppas detta blir en bra dag .
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Stressad och inge tålamod.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Alexander den store och Egyptiska historien.
91. Saknar du något?
Aa det gör jag.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, det är ett tillfälle då man får känna sig extra uppskattad.
93. Vad gör dig ledsen?
Situationer där man hamnar mitt emellan. Eller när jag gjort något fel.
94. Vad gör dig glad?
Överraskningar, och personer som säger fina saker till mig.
95. Har du varit gift eller förlovad (vill bli)?
Förlovad med en tidigare (men inte nu). Vill bli gift.
96. Något utöver det vanliga du ska göra i helgen?
Vet inte vad som sker.
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Hhaha jag gör knasiga saker varje dag?
98. Vad får dig att må bra?
Leenden och glada personer.
99. Vem är din förebild?
Det har jag ingen aning om, har inte tänkt på det?
100. Vad ska du göra nu?
Kolla på TV:n och sedan kolla på Bones. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Hej! Vinnaren av dagens blogg är uppe nu, dock lite försenat men bättre sent än aldrig! Gå in och kolla om det är du! :)



http://skrattarhogt.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-2.html#comment

2012-01-06 @ 11:50:10
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback