Från frågestunden.





moodo om: FRÅGESTUND:
är du singel?
vem är killen du förlora din oskuld med?
tycker du tjejer med stora rumpor är snyggare än dom som är platta?
tycker du om nån nu?
vad tycker du om vårberg?
har du någonsin varit full?
Jag om: FRÅGESTUND:
1. Nej jag är inte singel just nu. Har ett förhållande.
2. Det tänker jag inte ens ta upp.
3. Jag tycker tjejer ska vara nöjda med sig själva och jag tycker båda kropparna är snygga.
4. Ja min kille.
5. Jag gillar inte Vårberg, för det går bara skitsnack runt hela tiden och alla är falska. Jag tycker att man ska stå för det man säger och du Moodo. Jag vet att du bor i Vårberg, det är liksom därför du frågar? Jag är inte en idiot? Men det är min åsikt om Vårberg och jag står för den och jag döljer inte det? Bara tillfället när jag är där, är för att min bästa vän bor där, Mikaela Karapalas.
6. Ja jag har varit onykter tidigare. Men det var länge sen.


Adam om FRÅGESTUND: Har du någonsin gjort ett misstag du helt plötsligt blivit stolt över?
Jag om FRÅGESTUND: Hmmm jag vet inte.. Tror inte det faktikst, så nej.. Tror inte någon blir stolt över sina misstag? Utan när jag gjort ett misstag så skämms jag ihjäl mig och sjunker igenom marken och om misstaget näms igen så blir det samma sak igen. Jag har aldrig varit stolt över mina misstag. Utan jag vill inte ens göra misstag.
Amanda om FRÅGESTUND: Hej, vad gillar du att göra på fritiden?
Jag om FRÅGESTUND: Hej Amanda. Hmm den var svår. Jag gillar att göra mycket, oftast så gillar jag mest att vara med min bästavän Mikaela. Det är de jag gillar haha. Och leva dagarna som de kommer så klart.
Molly Bergström, UPPSALA om FRÅGESTUND: Härligt :D vad gör du?
Jag om FRÅGESTUND: Jag svarar just nu på dessa frågor haha.

Det blev inga fler, vilket var tråkigt tycker jag faktiskt. Brukar vara många som frågar. Men vissa är väll trötta på att fråga något ? Men aja här har nu alla. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback