2012-01-06

San Diego.
Idag kom min farfar på besök och han är fortfarande här och det är riktigt trevligt. Han ska äta middag här också. Men under dagen så har vi fikat och tagit det lugnt men vi har varit ute också, det var roligt fast kallt. Prinsen fick åka pulka och han ville bara åka mera o mera. Till slut så gav han upp när alla andra gick in och då ville han också gå in. Haha nu ligger han i soffan och ser trött ut och kollar på Disney Junior. Min bonus mamma håller på det älskade maten hon gör varje dag, pappa och farfar pratar affärer. Jag sitter här och tar det lugnt och är faktiskt också lite trött för att vara ärlig, få rsova ikväll sen haha. Blir film mys sen efter maten. Nästa vecka så sticker jag iväg och är tillbaka veckan efter det. Mohaha säger inte vart jag ska, så det får blir en överraskning för er som läser min blogg. Ska skriva upp mål sen på bloggen som jag vill ha detta år, så vi får se. Jag mår jätte bra och jag skulle vilja vara i ett annat varmt land just nu. Eller bo utomlands! Vill vara brun och ha värme året runt. Min dröm är att bo i USA sen. Antingen i Miami, L.A, Sand Diego eller New York. Fast i New York så har de samma väder som vi har här i Sverige. Nu ska jag dra vidare i alla fall och ta det lugnt. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback