Middag

 
Japp jag ska iväg på middag med Alexandra snart. 
Det blir väll trevligt men väldigt många frågor då. 
 
Igår var jag på middag/chillkväll med Carro, Sofia, Elgeryd och några fler. 
Det var super trevligt tills jag fick en stol i skallbasen, skit roligt.. (not). 
Jag fick helt enkelt en lätt hjärnskakning, vilket har börjat gått över nu, fick alvedon av mammsen. 
Men jag sov hos Sebbe inatt och jag däckade typ på en gång med hans söta kattunge på min mage. 
Vilket jag inte skulle göra, jag somnade när vi tittade på film och jag kände bara hur jobbigt det blev o till slut däckade jag. Tråkigt men förklarade för honom varför, hans misse låg bredvid mig hela natten också, tror den fatta att jag mådde skit. 
 
Jag mår bättre nu vilket är skönt. 
Snart kommer Steffie så hon kan få sina mjukisar o så. 
Vi kommer prata lite också hehe, mycket som har hänt på 1vecka haha. 
Jag hoppas ni har haft en bra helg så ses vi ikväll sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback