Hemma igen

 
Nu är man hemma igen! 
Va så himla glad när min läkare till slut efter 5timmar kom fram till mig och sa att jag har en jobbig hjärnskakning med en jätte liten blödning, de vill säga att det försvinner så småningom. 
Fy fan vad glad jag blev, men dock så kommer det här vara i några veckor till, så vi längtar tills jag är återställd igen haha. 
Jag är också påväg att få halsfluss eller en riktigt förkylning sa hon, jag bad henne kolla i min hals och den är röd . Men det ska vi ordna upp också, annars är allt prima. 
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag. 
Nu ska jag ta och slappa bara och mysa ned mig i sängen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit fin

2012-12-23 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback