Brände mig rejält igår.

 
 
Bild ifrån igår, Tagen av ANKO. 
 
 
Om vi säger såhär jag brände mig riktigt rejält igår i stå solariumet. 
Jag är röd om kinderna som fan men jag ser inte ut som en tomat i alla fall i ansiktet som Sebbe gjorde för 1månad sen typ haha. 
Jag mår lite bättre nu efter att ha duschat och druckit lite mer, men är bakis som fan fortfarande. 
Man kan ju undra som vad sker ikväll, ska nog bara vara hemma eller träffa vänner. 
Steffie ska på en dejt så hon kommer ha fullt upp. 
Jag hoppas ni mår bra och har haft en bra morgon, för vi vaknade och gick sedan och la oss igen och däckade på en gång. Har lust att sova nu också när jag skriver men kan ej. 
 
Ska åka in till stan med Steffie och Nathalie o äta sushi och köpa en björnmössa haha. 
Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback