Boda Borg!

 
 
 
Idag  så var vi på Boda Borg och vi delade upp lagen i 2 haha. 
Skit roligt var det, det var som fångarna på fortet och man kunde inte sluta ha roligt o koncentrera sig. 
Jag hade så roligt att man var helt slut sen efter allt! 
Jag hoppas ni har haft det bra hitills, jag mår i alla fall bra men är super trött och förkyld som in i gatan. 
Imorgon så ska vi åka iväg och bada i äventyrsbadet här i Östersund haha, längesen jag var här att jag t.o.m har glömt vad det finns i badhuset längre. Sista dagen så åker vi skidor, vi får se vilken backe vi åker, Åre ligger inte långt härifrån heller, Bydalen kanske. Vi får se.. 
 
Ska snart lägga alla barnen hehe, alla 4! 
Sofia, Ellie, Andreas och Elias. 
Magnus, Linda, mamma och pelle är på BIO så jag ställde upp och sa att jag kunde ta barnen för att de 4 får knappt ingen tid för att gå på BIO själva osv. Alexandra bad jag lägga sig i sängen, för hon har mått dåligt under dagen. 
Men snart så ska jag lägga dom, de tittar på BEE Movie just nu. 
Efter det så ska jag väll sitta framför min data eller titta å TV. 
Kanske tar en dusch också. 
Vi ses imorgon! Kanske kan få några bilder när vi badar. 
Vi får se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback