23 December 2012

 
Idag fyllde store bror min 20år och synd, han kunde ej gå på systemet idag haha, han får göra det på torsdag istället. 
Jag är sjukt trött, mina ögon svider för jag är så trött, så jag tror john blund är på besök snart! 
Jag har världens hosta fortfarande och är sjukt snuvig, jag hoppas det går över tills vi åker upp till Östersund! 
Annars är allt prima skina som mor min sa idag när hon gjorde skinkan haha. 
Jag väntar just nu på Angelica (Pelles dotter), hon är i duschen sedan ska vi titta vidare på filmen Casanova, underbaraste filmen! Finns 2 Casanovor tydligen här ute i världen. 
Jag hoppas ni får en toppen kväll så hörs vi imorgon på Julafton! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback