Skulle kunna...

Jag skulle kunna gå ut och sitta i regnet och bara gråta av smärtan jag har nu.. Jag vill inte må såhär, så himla jobbigt just nu. Ingen som förstår, ingen som vet hur jag mår. Jag vill inte ha det såhär. Varför ska kärlek göra så ont i hela kroppen, varför ska kärlek få en att gråta så jävla mycket. Jag orkar bara inte mera. Jag borde förtjäna äkta kärlek inte smuts, jag borde bli behandlad bra och inte som skit. Jag är mer än bara en diamant. Varför ska då må såhär?! Jag hatar den här smärtan. Jag vill inte mera, kan det aldrig ta stopp. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Blir så lätt irriterad och sjukt ledsen, så att de går ut över andra, vilket jag inte vill. Kan inte ens titta på filmer eller lyssna på musik, pga det är alltid om kärlek. Vad ska jag göra...?

Kommentarer
Postat av: Diana J

frågestund på bloggen, kom in och släng in en fråga eller någon :D www.diddiogabbi.blogg.se



(bloggen är skriver av två tjejer som lever livet i en förort. vi svarar seriöst på alla frågor så kör på bara! )

2012-04-16 @ 22:09:51
URL: http://diddiogabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback