2012-04-26

Saknar mina naglar jag ser på bilden och den sköna halsduken jag fick låna av min bonus Mamma.
Jag vaknade bra idag och dagen har varit bra hittils också.
Jag kommer i helgen åka iväg och jobba med mamma, så jag har ett sommarjobb redan typ, jätte schysst.
Men vi får se hur det jobbet är för mig, jag får betalt vilket är bra, för jag behöver pengar faktiskt.
Jag åker hem direkt idag efter skolan, för måste städa rummet, det ser ut som ett helvete, så det blir ingen ungdoms-mottagning. Får försöka ta det på tisdag nästa vecka, om det inte kommer gå så får jag ta det veckan därefter. För har prov om 2veckor i Kemi (har redan VG i det), och jag har natinoella prov i Engelska igen, imorgon. Då är det två texter vi kommer få välja emellan. Men vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback