2011-09-26

Idag vaknade man,men ville sova vidare. Jag har fortfarande ont i halsen och nu har det blivit värre bara,var hos skolsyster och hon tyckte jag skulle göra ett besök hos vårdcentralen. Men vi får se hur de blir med det :) Jag har i alla fall varit hemma hos Mikkah och vi hade väll kul där och jag var trött som vanligt och började filma mikkah när hon städa. Men efter det stack man hem och åt med kära C och familjen :) Jag kommer imorgon snacka med min lärare om en sak och jag är faktiskt grymt SKOLTRÖTT! VILL BARA LÄGGA NER MED SKOLAN NU!!!! Men nu är man hemma och tar det lugnt,ska bli lite plugg nu också så får vi se vad som sker efter det? Kommer nog bli en kopp te senare :) Skönt för min hals. Men vi hörs senare .
Dagens outfit ;)

Kommentarer
Postat av: Tamara G Trajkovic

Jo det är fint med mig. Hoppas det är bra med dig! Saknar dig faktiskt, var jättetrevligt att umgås med dig :)

2011-09-26 @ 21:53:39
URL: http://tamariiita.blogg.se/
Postat av: lisa

hoppas allt är bra med dig! massa kramar från mig!<33

2011-10-20 @ 20:02:46
URL: http://lisahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback