2011-09-19 God morgon Sverige

YEAH god morgon kött och blåbär :)
Jag mår bra och vaknade på dåligt sätt för jag hade mardrömmar hela natten,inte trevligt :( Men jag är ändå i skolan och på bättre humör. Men jag kommer idag sticka hem efter skolan och vi får se vad som ser då :) Jag kommer ta en spa behandlig med mig själv idag och mysa med mina änglar :) Jag pratade med pappa igår och fick ut lite vad som fått mig nere under 2år.. Men det är mycket som finns kvar på mina axlar,men det funkar väll .. Jag kommer sakna pappa under helgen han inte är här då vi ska fira min födelsedag. Han är på konferans i Belgrad då. Men nu ska jag ta och hämta böcker och så. Så syns vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback