sorry,but i'm back!

Hej på er!
Jag vet att det var sjukt länge sen jag var inne och skrev ett blogginlägg.. 1måndad sen,haha.
Nej men jag mår bara bra och just nu är jag bara hemma och tar det lugnt. Jag har i 1månad,pluggat en massa. Fått VG på NO provet inom KEMI,sedan blev jag godkänd på SO:n också. Vi får se hur det går för mig i engelskan,eftersom jag lämnade in uppsatsen igår. Jag har lämnat också in Teknik uppsatsen. Sedan har vi svenskan,bilden,musik och matten som görs.  :) Så vi får hålla tummarna. Annars har jag varit mycket med familjen. Jag hoppas ni mår bra för nu ska jag ta och plugga lite. Kram

Kommentarer
Postat av: Vad vill jag heta?

Härligt att betygen fixar sig då iaf, bara att fortsätta kämpa tjejen så kommer det ett bra avslut i slutet av korridåren

2011-10-27 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback