2011-28-10

Hej på er!
Just nu sitter jag i skolan och har Musik med alla,haha alla är utspridda i hela skolan och arbetar. Vi ska skriva om en låt ifrån artisten Mannish Boy med låten Muddy Waters. Det tar tid och skriva om den till sitt eget. För att man måste tänka på vad som ska ske i hela teatern. Men jag mår skit bra idag för jag blev godkänd på 2 prov idag :) Och det var Matte och So:n Mohaha :) Men jag är nöjd ialla fall. Jag slutar idag 14.10 viket är skönt,men kommer vara kvar tror jag eller dra till biblioteket och plugga? Vi får se vad som sker . Kanske köper ett par legging idag? Jag hoppas ni får en underbar dag för nu ska jag dra mig tillbaka. vi ses ikväll.
Dagens outfit.
Jeansskjorta =GinaTricot.
Jeans=Cubus.
Linne (vit)=H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback