Vad önskar jag mig i Julklapp?

Hej på er,som sagt är julen snart här. Den är om ungefär 6-7veckor . Det blir att vi kommer fira jul hos Mormor min,det kommer bli kul :) Jag kommer den här månaden spara alla pengar så jag kan köpa julklappar till alla. Det blir väldigt många i alla fall,10 st .. Så det blir att köpa 10 julklappar till alla eller lite till :) Men i alla fall det jag önskar mig är.
•Kläder som (Linnen,jeans/leggings,underkläder,tjocktröja,kofta.)
•Väska som jag kan få plats med min skoldata,idrottskläder.
•Skor. (klackskor,vanliga skor,eller spelar ingen roll faktiskt?)
•Smycken.
•kosmetika.
•Presentkort.
Det är nog vad jag önskar mig i julklapp. Men nu återstår vad alla andra önskar sig.
Vi får se hur det blir. Om jag inte hinner köpa alla julklappar till alla den här månaden så får jag försöka göra det i December. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback