På väg till Mikaela och skolan

image description

 

 

Godmorgon på er sömntuttor . Just nu sitter jag på bussen på väg till Mikaela,ska hem till henne innan vi börjar,vi ska platta håret där och göra oss i ordning. :) jag tyckte det var skit jobbigt att gå upp skit tidigt men det är värt det för jag gör allt för min bästa vän. Jag mår bra i alla fall men är lite förkyld är jag och det vill jag inte vara?

Imorgon ska och måste jag dra hem direkt efter jag slutat,pga ska iväg innan vi ska till mormor och göra en sak? (undra vad det kan vara eller hur ? Haha men imorgon fyller Tobbe år, så det är därför vi ska till mormor och fira honom. Men vi hörs senare idag, kram .


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback