Hemma efter en hel dag på TomTits.

Nu är man hemma igen ifrån TomTits i Södertälje. Man blir helt trött efter att vara där i flera timmar med alla i familjen. Men som sagt så var det riktigt kul. Om ungefär några minuter blir det mat,senare ikväll så får vi se vad som kommer ske. Kommer lägga upp ett inlägg till om vad som ska ske under kvällen. Jag mår bra men näsan rinner. Imorgon så åker jag iväg och träffar underbara. Och på torsdag blir det nog plugga med Diana på Biblioteket.
Men nu ska jag äta så vi syns sen ikväll.
Dagens outfit var detta och massa bilder ifrån idag.
Tunika=Lindex
Tights=H&M
Klocka =UP
Mig och prinsessan,hon vill ge mig en puss.
Alexandras vackar ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback