Förlåt för dålig uppdatering.

En bild på min underbara lilla syster när hon var riktigt liten 1-2års åldern var hon där.
Som ni har märkt har inte jag bloggat sen i tisdags. I torsdags så var alla vi 9:or på gymnasium mässan och det gick väll sådär. Tyckte det var så jobbigt när det var så mycket ungdomar där. Många var omogna, tyckte man kunde gå under helgen istället. Det kanske skulle vara mindre ungdomar som är omogna då? Jag träffade väldigt många vänner som jag inte har träffat på väldigt länge, det var roligt att se dom haha. Efter den jobbiga mässan så hämtade pappa upp mig och Mikaela och körde oss till Skärholmen. Mikaela och jag gick runt en stund där sedan så åkte vi hem till henne, och kollade på 28veckor senare ( En zombie film). Jag åkte hem vid fyra tiden på eftermiddagen och tog det sedan lugnt.
Idag så ville jag verkligen inte gå upp. Jag var så himla trött och bara ställde om klockan flera gånger, det var jätte jobbigt men jag kom upp sen ändå. Var i skolan klockan 8.00 och hade matte på morgonen, vilket är skit tråkigt men försöker ändå. Slutade redan vid tio över 1 idag och väntade på Mikaela som slutade klockan två. Efter det så gick vi till Centrum och kollade lite och tog det lugnt tills pappa kom och hämtade mig. Vi hämtade upp lille bror och lilla syster på vägen också. Nu är vi alla hemma, har ätit och tar det lugnt nu. Blir väll lite mys framför TV:n sen med lilla syster och resten av familjen som är vakna, små barnen sover. Imorgon har jag ingen aning om vad som sker, men något bra sker väll. Kanske blir att baka om vi hittar en adventsljusstake. Nu ska jag ta och umgås lite med familjen så syns vi senare kanske eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med någon isf vem? kan du berätta lite om honom

2011-11-25 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback