2011-11-27

En bild på prinsessan, hon somnade på vägen till Nacka Forum.
Här väntar vi på bussen i Slussen.
Idag åkte vi alla till Nacka Forum och shoppade julklappar till många, hittade massor men det var lite rörigt när alla barnen var med. Så jag tänkte prata med C om bara jag och hon kunde någon dag vara i Nacka och shoppa julklappar tillsammans? Men vi får se hur det blir med de. Jag är nästan klar med alla julklappar men det fattas fortfarande till några stycken bara. Jag mår bara bra men har lite ont i magen pga åt lite för mycket igår tror jag utav pepparkaks degen och lussedegen, men det är ingen fara haha. Annars har dagen gått fint fint. Jag och prinsessan fick åka kommunalt pga vi inte fick plats i bilen med vagnen också. Pappa tog ut däcken ändå sen, så jag och Alexandra åkte tillbaka tillsammans. Pappa hämtade upp oss i stället i Årstaberg sedan så åkte vi hemåt och nu är vi hemma och har ätit, och tar det lugnt nu. Ska snart duscha sen kolla på Bones med familjen.
Imorgon börjar jag klockan 9.30 och det blir sång på morgonen direkt så det blir skit bra. Men kommer vara i skolan tidigare, tänkte prata med musikläraren om låten "When you believe" För jag och en annan tjej i skolan ska köra den. Så tänkte repa med honom då? För jag kan inte på torsdagar efter 16.00. Men vi får se om han kan då.. Får hålla tummarna. Jag slutar klockan 3 imorgon efter idrotten. Kommer nog dra hem då direkt, fast ska hämta en ledighets ansökan efter jag slutat, sen blir det väl att dra hemåt.. Men vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback