2011-11-06

Nu är man ny duschad och snart så ska vi alla dra till mormor min och ta en fika. Jag mår bra och vaknade med ett toppen humör för lilla prinsessan gjorde mig sällskap. Men som sagt så är jag klar för att åka nästan och det blir kul för vi alla ska hem till mormor. Jag kommer ikväll dra iväg och sola tror jag,måste kolla mer på vissa uppsatser jag har i skolan. Måste skicka ett mail till en lärare om en uppsats också,fattar ingenting om den. Men vi får se hur det går. Men denna vecka som skolan börjar så blir det som en ny start för mig haha,vi får se hur det kommer gå. Ska byta inriktning till Teater i skolan. Men vi får se. Ska i alla fall dra vidare nu så får vi se vad som sker när jag kommit hem. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback