2011-11-04

Just nu tror jag kommer på panik snart!? Jag vet inte vad jag ska göra,jag försöker leta efter fakta om afromusik till musik uppsatsen. Men problemet är att jag inte hittar något!? Är fett jobbigt. Så vet inte hur jag ska lösa det? Får väll prata med fadern min och fråga om hjälp? Men vi får se hur det kommer bli med det. Har en massa annat att göra också! En bokrecsion,och en till sak i svenskan. Alla andra ämnerna hoppas jag att det är bra med mig. Men jag mår bara bra och hoppas att ni har det bra. Vädret ser inte så fint ut idag,fast man får hoppas på ett bättre väder. Jag ska i alla fall nog bara vara hemma idag,annars så informerar jag er vad som sker haha. Men vi får se vad som sker,ska börja kolla på julklappar snart och se vad jag önskar mig :) Men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback