16 Maj

Idag vaknade jag utav att min mamma kom in och väckte mig och sa att det var dags att vakna,typiskt tänkte jag.. Men när jag väl gick upp så hoppade jag in i en dusch och sedan så tog det långt tid för mig att välja kläder för att det är ett konstigt väder idag. Jag mår bättre idag men kunde ha varit bättre,jag kommer försöka byta skola i höst nu och det hoppas jag att det kommer gå för jag trivs inte i min skola just nu,har inte varit i skolan på 2veckor snart. Jag orkar bara inte mera.. Men det ska gå vidare. Idag ska jag dra in till stan vid 3 och träffa en kompis som är nära till mig,och kommer väl dra hem senare vid 6-tiden. Jag hoppas att ni har haft en bra helg o en bra dag så får vi höras snart igen.

Pussar och Kramar //Steffie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback