13 Maj

Nu jag ska dra ut och springa/gå 8km med syrran Ariella :) önska oss lycka till ..
Jag mår upp o ned kan ha mått bättre,igår var jag och träffa en killkompis under dagen med syrran haha det var katastrof! Haha nästa gång träffar jag han helt själv... hahaha men senare så dorg vi och träffade Linn och Nina och vi stack till Vasaparken en stund,men sen blev vi hungriga och stack upp mot stan igen.. Men då hände det grejer... Jag blev arg och irriterad som vanligt på en viss person och Ariella syrran fick damp igen men dte löste sig :D haha vi stack hem redan vid 21.00 och det var rätt så skönt vi hade inte sovit något under igår natten. Jga sov knappt inget inatt heller och syrran har inte sovit något.. :( Stackars henne.. Men idag blir det stan tror jag :) men vi får se... Kanske ska träffa en person idag också .. Men då får kära Ariella möta mig inne i stan efter det ;) om hon nu vill xD Hahha aja vi ses snart igen!

Pussar //Steffie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback