2011-07-06

hej på er!
förlåt för att jag inte kunnat blogga så mycket men har haft fullt upp dom här dagarna. Igår så sov man hos Erika min ängel och idag sticker vi in till UMO sen blir det stan en stund,därefter får vi se vad som händer? För jag vill inte åka upp till stockholm imorgon vill vara kvar,så jag ska snacka med mamma om det. jag mår väll bra men bättre har det varit är lite irriterad? Men nu ska en sanning komma fram innan den här veckan är slut till en person o vissa andra? Ryktet kommer spridas så fort att det kommer vara fullt upp med mig och den personen.. Men hoppas han säger sanningen för annars gör jag det o det vet han mycket väll att jag gör.. Just nu är jag hemma hos Erika och väntar på tills hon har ducshat klart så jag kan göra mig i ordning :) så kan vi röra oss mot stan. Nu måste jag dra så vi ses snart igen.
Pussar och kramar //Steffie♥
Tumblr_lnwqu6ujsa1qk4xsao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback