Härligt härligt

Hej på er!

Hahhaha ja idag vaknade jag vid 11tiden och jag och carro mötte upp Navida i vårbergs centrum ... :)
Vi åkte in till stan för att jag skulle köpa biljetten hem .. Jag åker hem imorgon vid 11-tiden. . Men sedan åkte vi tillbaka för att vi ville gå i Skärholmen istället för inne i stan och det var kallt för oss. När vi kom fram till Skärholmen så gick vi först in på glitter och kollade jag hittade ett jätte fint armand och på Gina tricot så hittade jag en blus som påminde mig om sommaren :) Och sedan stack vi hem och nu sitter jag helt ny duschad och Carro tar ett bad just nu hahaha men det behövdes nör det gäller hon ;) Jag har ju känt mig lite dissad idag.. Men vad ska man göra? Man får leva med det :) Jag bara sväljer det och går vidare ;)

Om några veckor så ska jag ta och beställa nya kläder via internet istället för jag hittar nästan aldrig något i butikerna.. :( Men på internet hittar jag massor :) :D

Jag mår väl bra och ikväll blir det lite chill med några kompisar hos Carro(http://carrobruden.blogg.se/) .
Imorgon kommer jag völ gå upp rätt så tidigt men vi får se när :)

Vi ses snart igen!

Pussar //Steffie♥



Jag och Carro på väg till stan ;)



Hahha och galna Navida :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback