Bästa dagen med kära Fiia :)

Tjena på er!

Det var i torsdags jag skrev sist förlåt mig för det.. :) Men jag mår väl bra men har ont i halsen och är jätte snorig haha,jag hoppas att ni mår bra och har haft en bra helg ;) Jag har ialla fall det. Jag har umgåtts med Frida/Fiia. Vi har varit i Hageby och vi träffade på flera som var både roliga och jobbiga haha. Men mer kan jag ej inte berätta tyvärr. Men jag har haft det roligt och bilderna får tala om vad som hände under hela helgen :)

Idag ska jag hem och plugga och ta det lugnt :) Kanske träffar fiia senare idag men vi får se :)
Vi ses! 

Pussar //Steffie♥























de här är bara hälften av alla bilder men orkade inte lägga upp alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback