2011-02-23

Hej på er alla solstrålar :)

Idag vakande jag och stora syster vid 7-8tiden och gick sedan upp vid halv 9 och tog dte lugnt tills vi gjorde iordning oss och stack . . Luiza började vid 11-12 tidne så hon sa hej då till mig i Slussen sedan åkte jag vidare till Liljeholmen för att möta pappa Thomas :) Vi åkte vidare till Axelsberg för Thomas skulle göra en sak.. Efter det stack vi till Skärholmen,bokade tid till alexandra för hon ska färga håret sedan gick vi och åt. Jag fick ett par fina skor och vi får se om de är bekväma för mig då ;) Under kvällen får vi se vad som händer?
Ska möta Eddy snart för att hämta mina grejer sen drar jag vidare ;) Men vi ses snart .

Pussar //Steffie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback