TYP DAMP PÅ TRÄSLÖJDEN IDAG ?

Hahaha jag fick typ damp idag på träslöjden, jag tänkte på något som fick mig arg, tänkte på en person som får mig arg hela tiden, så fackade jag ur på att såga istället, sågade en bit innan den jag sågar på filmen och den sågade jag på 20 sekunder haha, men den jag sågar på nu gjorde jag på 25sek. Haha det var skit skönt att få ut all agrition på träet när jag sågade för annars skulle det gått ut över alla, vilket jag inte ville. Men jag var glad efter jag hade sågat klart för då var jag lugn igen, pga jag kunde ta ut all ilska under tiden jag sågade.
Så, såhär kan jag bli ibland..
Men det brukar vara värre, brukar slå sönder saker haha...

Kommentarer
Postat av: Alejandra

Kan inte sluta kolla på videon hahahhahaahahah bäst ju ;D <3

2011-12-01 @ 20:45:08
URL: http://alejandraslife.blogg.se/?tmp=230113

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback