Trött men hur glad som helst.

Snart blir det lite film och vi har redan varit ute i snön och lekt en massa med snön. Är riktigt glad att snön har kommit nu fast jag hatar snö. Jag mår i alla fall bra men känner mig lite kraslig och det gör halva familjen också. Pappa och C är iväg och ska åka och kolla hennes hals för hon hostar väldigt mycket och jag tycker synd om henne, vill att hon ska vara frisk inte sjuk. Men annars är allt bra. Det är julafton redan nästa vecka på lördag, så nu i veckan ska jag förbi en affär och köpa den sista julklappen till min underbara bonus mamma C. Jag är trött men har mitt humör på topp en ändå. Vi får se när dom kommer hem, det blir en god soppa ikväll och senare så blir det godis mys och film framför Tv:n, med lilla grodan och prinsessan och resten av familjen. Vi får höras senare.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: det är bara bra med mig :D

haft en bra lördag?

2011-12-18 @ 01:29:27
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback