skolan

Har utvecklingsamtal i dag , är fett nervös haha, tror att det kommer gå bra ändå? Men hoppas att det blir helt okej? För vet inte vad som kommer komma upp på samtalet. Jag mår sådär, är förkyld fortfarande och fryser fett mycket. Borde ha tagit med mig en tjocktröja, men dum nog så glömde jag det i morse. Jag kommer stanna i skolan efter jag slutat och plugga med Mikaela och Diana. Jag och Diana ska gå igenom Bild redovisningen hur vi ska göra sen ska jag och Mikaela på allt möjligt, typ NO BIOLOGI provet som vi kommer ha nästa vecka istället. No läraren flyttade fram det till tisdag så det ska bli lyx och få plugga mera då. Men nu ska jag dra vidare så vi syns senare.

Kommentarer
Postat av: Alejandra

Hoppas allt går bra gumman stort lycka till på utvecklingssamtalet :D

2011-12-06 @ 10:52:49
URL: http://alejandraslife.blogg.se/?tmp=230113

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback