Året 2012 är snart här! (Det här är lite vad som hände under 2011)

På nyår förra året.
Inte så bra bilder, men det här var på nyår förra året i Slussen.
Under vintras.
Under vintern i februari kan jag nog gissa.
6 April, glömmer aldrig den här dagen, det var kaos.
April uppe i Stockholm.
Under maj, den 20 maj, var på väg till 100% party.
Detta var under Juni då jag var uppe i Stockholm med mina bonus syskon, pappa och hans tjej.
Ifrån somras då prinsen fyllde år.
En bild ifrån somras.
Jag och Ariella i Norrköping, då jag åkte ner igen.
...
Jag var tillbaka i Stockholm igen.
Var tillbaka i Västerholm. Bild tagen av Mikaela Karapalas.
I början av hösten, september..
Jag och Mikaela under hösten.
Slutet av hösten, början på vintern.
December.
Slutet utav terminen i skolan.
Julafton.
Och nyårs bilder tar jag idag.
Hur har mitt år 2011 varit då? Det har varit upp och ned, bodde ju i Norrköping i början av detta år, skedde mycket, blev singel och då blev livet både roligt men jobbigt, började träna som en galning efter det och gick ner en massa som fick andra oroliga men när de fick reda på sanningen så var dom inte det längre haha, men det skedde mycket mer, träffade en kille som skapade problem för mig, det blev kaos under den tiden, många människor blev inblandade början av April. Efter det så blev det ingen skola för mig, så det förändrade mina betyg, vilket var idiotiskt men de betygen har jag tagit igen under höst terminen. (stolt). Men efter maj och början av juni så åkte jag upp till Stockholm och träffade min pappa, hans vackra tjej och hennes barn, vilket är mina bonus syskon nu (Prinsen och prinsessan). Bestämde mig för att fråga han och henne om jag fick flytta hem till de, och de gick med på det, vilket räddade mig otroligt mycket. Jag behövde hjälp med mycket, som t.ex skolan, mitt liv, min attityd mot vuxna och så mycket mer.. Jag fick all hjälp utav dom helt enkelt och det är jag så tacksam för att de två människorna finns i mitt liv, jag älskar båda och min bonus mamma kommer aldrig lämna mitt hjärta. Jag tycker det är synd att jag inte tänkte på att jag verkligen har haft det bra hos pappa tidigare och att jag kunde få all hjälp då, men jag uppskattade det inte.
Men jag träffade en kille också under den sommaren som var så underbar och behandlade mig så bra att jag inte såg det själv med mina ögon. Men det varade inte länge det heller... Åkte ner till Norrköping igen för att hämta mina grejer och säga hej då till alla mina vänner som bor där nere för att starta om i Stockholm. Och det blev mycket mer komplicerat än vad jag trodde. Jag var ofta hos en annan kille jag blev tillsammans med där nere, och jag var där nere i ungefär 1månad och sedan åkte jag hem med mycket packning, på väg till landet där pappa och hans tjej och mina syskon var. I slutet av Augusti så började i min förra skola Västerholms Friskola. Träffade alla min vänner därifrån igen och träffade min bästa vän Mikaela igen. Hade saknat henne jätte mycket. Men i September blev jag singel igen och jag fyllde 16år i den månaden, och jag hade ett No prov som jag inte berättade för pappa och hans tjej, Jag kom hem och hade fått reda på resultatet på provet under dagen, jag fick VG på provet och gick in och sa det till dom haha, och de blev glada fast sa att jag ska berätta när jag har prov nästa gång. Hittills så har jag klarat mig och har 4 VG och G i de flesta ämnerna, de andra jag inte fått betyg i har vi inte haft under den här terminen. Men engelskan ska vi fixa nu denna termin, jätte viktigt att göra det. Vi ska ha möte om det sen efter jul lovet. Så efter september så gick månaderna väldigt fort. Nu är det december och slutet på de och nyår idag. Vi firade jul hos min bonus mormor och det var riktigt många julklappar. De fick inte ens plats vid granen, så mycket var det. Det var en riktigt härlig jul. Nu är det nyår och om 10 timmar så är det ett nytt år. Här kommer vi år 2012.
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tina

bra blogg kolla gärna in min med :)



vill önska gott nytt år också!!! :D

kram!

2011-12-31 @ 14:48:16
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: bexollila.

gott nytt år hoppas du får en superbra start på året !

2011-12-31 @ 15:03:55
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Tack detsamma :D hoppas allt är bra :)? kram

2011-12-31 @ 16:07:03
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Malin

Detsamma gumman! <3

2011-12-31 @ 16:58:20
URL: http://faakebitch.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

tack detsamma:D

allt är toppen, själv?:)

2011-12-31 @ 17:52:55
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

gott nytt år !! :)

2011-12-31 @ 20:18:40
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback