2011-12-19

Idag var det en rörig dag och hela den här dagen har gått riktigt snabbt. Allt började med att jag kom hem till Mikaela och väckte henne, hon kom upp till slut sedan så stack vi till skolan och snackade skit på vägen. Vi pratade om allt. När vi kom till skolan så hade vi entertainment och det var sjukt jobbigt för det börjar bli tråkigt med musik, ska eventuellt byta till teater efter jul lovet. Tack o lov så hoppas jag det för jag älskar att spela teater. Jag mår bra idag och förklyningen börjar släppa men hostan är kvar lite, alla i familjen hostar haha. Så vi får se när allt slutar, annars är allting bara bra. Jag kommer i helgen fira jul hos min bonus mormor och resten av alla, det kommer bli kul och roligt eftersom alla kommer typ vara tillsammans och det kommer bli rörigt med barnen haha. Just nu så har jag nyss läst för prinsen och nu sover han på bara några minuter haha (stolt) och prinessan har äntligen somnat också, hon har legat i sin säng sen 19.30 men inte kunnat somna förns nu. Kollar på SOS västkust och väntar på CSI, efter det blir det en varm dusch och te för min hals. Hoppas ni har haft en bra dag så syns vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback