Svar på frågestundsfrågorna




Ja nå mår jag bra! Hoppas du har haft det bra! Ja hur bor du? Hur länge har du bloggat? Ja kommer väl med mer frågor sen :)<3
Kram

Jag: Jodå men allt är väll sådär med mig,jag bor komplicerat :) bloggat sen jag var 11år. Kram

vad inspirerade dig till att börja blogga? :)

Jag: Ja det var min pappas exfru som hade blogg o då ville jag också skaffa det :) O för att jag läste andra bloggar då :)



hur gammal e du?
vart bor du?
Vad gör du på helgerna?¨
hur många läsare får du per dag?:)

Jag: Jag är 15år gammal.
I Stockholm.
Jag är med kompisar och roar mig en massa eller är hos min kille :)
Det är olika per dag,inte så många hehe :)



Allt bra? :D

Jag: sådär :)






Fin bild!



Drömresmål?
Jag: Jag vill till Hawaii,Barceolna,Rio de Janerio,U.S.A,Thailand;Paris;Italien och Serbien :)



bästa&sämsta med att blogga?
favoritfärg?
favoritmat?
- okej nice ^^ jo det är bra ^^
Jag: Jag tycker att det bästa är nog att många läser den o tycker om den,vilket får mig att fortsätta blogga,Det sämsta  är nog när man får otrevliga kommentarer. MIn favoritfärg är Havsblå,blå,lila,röd,svart,vit och turkos . Min favoritmat är nog KInamat .
- vad fick dig att börja blogga?
MIN pappas exfru fick mig att börja blogga o jag ville skriva om min vardag o vad mina tankar säger om dagen :P




 





Kommentarer
Postat av: josefine

Allt bra ? :)

2011-08-24 @ 18:25:13
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback