2011-08-27

Hej alla läsare,vet att jag inte har bloggat så mycket,men har haft fullt upp dom senaste dagarna nämligen :)
Jag mår väll sådär,men har mått bättre,känner mig stressad hela tiden och så,men det blir bättre :P
Jag ska till skolan på Måndag och ja jag har börjat i Väster :) Men jag kommer få vara själv då haha... Men det är en annna femma varför. Alla andra utav 9orna börjar på tisdag :) Men jag klarar mig. Jag kommer idag umgås med min familj eftersom lilla syster är här under helgen :) Jag kommer försöka åka ner till Norrköping nästa vecka,det är ett måste att jag måste dit :O Men hoppas jag får pengarna på fredag då :O För då kan jag åka ner under eftermiddagen då jag kommit hem efter skolan o packa och få pengarna :) Men vi får hoppas på det bästa. Hoppas allt är bra med er :) Vi får höras snart igen.
Pussar och Kramar //Steffie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback