2011-08-09

Idag vaknade man utav en söt liten lille bror på 3år o sa att han ville kolla på TV. Jag gick upp o satte på TV åt honom o klockan var 8 då haha,men det positiva var att jag inte hade ont i huvudet imorse när jag vakna :) Jag fick följa med pappa till jobbet idag,pga vi skulle på besök på Annerstaskolan,men pappa såg min minn att jag ej inte ville dit,så han ringde upp rektorn i Västerholms Friskola.. Efter 2min så sa han att vi skulle till skolan om 1timme. :D Helt glad när jag hörde det :) Jag mår bra just nu men jag har mått bättre i mina dagar. Älsklingen kommer hem nästa vecka på Onsdag ifrån Serbien :) Saknar han otroligt mycket o lägntar tills han är hemma igen. :love:
Imorgon så kommer man få träffa lilla Ellie i Stan o hon vill gå runt o Shoppa med mig,eftersom hon inte vill göra det med sin Store bror Aline eller pappa :D som sagt tjejer äger haha,nej men det är lättare att shoppa tjej o tjej. Kanske träffar på Matilda också imorgon en snabbis,men vi får se :)
Ska försöka dra o sola lite idag men vi får se hur det blir. Hoppas jag kan göra det :) Men nu ska jag ta o umgås med mina små sykson :) Vi hörs snart.
Pussar o Kramar //Steffie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback