förlåt mig

Hej på er!!

Gud förlåt mig för att jag inte har bloggat på typ 1månad :O Jag har haft fullt upp under de senaste veckorna..Jag mår inte bra men det ordnar sig vet jag.. Imorgon får vi se vad som kommer hända.. har ett blåmärke på kinden men orkar inte ta upp varför jag har det.. Men jag hoppas att ni mår bra.. Jag är i stockholm och på lördag ska jag träffa min kära vän Carro :) Vi får se vad som händer? Kanske något roligt under kvällen eller nåt?

Jag åker hem på söndag hoppas jag haha... Men jag hoppas att dte snart blir en fotografering med mig och fotografen André :) :O Saknar min lille bror jätte mycket! Han fyllde 6år igår.. Men jag kommer snart att träffa han... Men nu ska jag dra in mot stan tror jag...

Pussar och Kramar //Steffie♥



En bild på mig och Arnela min älskling! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback