Va fan är det med människor!

 
 
Orkar seriöst inte lägga ned min tid på människor som tar saker för givet eller tror att jag kan ställa upp på precis allting. Jag är en snäll tjej och ställer oftast upp men till en viss gräns! Blir iiriterad och det är jag verkligen nu. 
Jag litar nästan inte på någon längre p.g.a finns så falska människor och man blir bara huggen i ryggen tusen gånger om. Speciellt om saker man skojar om mig, till en viss gräns går det för mig när man driver med mig. Människor/de vet ej vad jag varit med om och hur jag haft haft det eller hur jag mår egentligen så när man driver med mig så kan jag ta vissa saker seriöst. Vilket de ej vet om men man märker det på mig för jag blir sur och tyst.. 
Jag ska inte behöva berätta vad jag varit med om som gör så att de människor inser vad de driver om. 
Dåligt säger jag bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback