Helt slut!

 
 
En bild på mig & Julia. 
(Midsommar).
 
 
Denna helg sedan midsommar har varit full rulle på allting! 
Orkar inte förklara så himla mycket om vad som hände, men firade som ni vet med brosan och hans flickvän Julia med andra vänner och hennes familj. 
Hade as roligt och badade en del och drack och drack haha. 
Fick dessutom myggbet så fick en allergisk reaktion, vilket ej var roligt för hade jätte svårt att andas sen. 
Till slut blev det bättre. 
Dagen efter det vill säga igår så fick vi en hel del att städa upp efter alla, fortsatte under kvällen också. 
Men slutade med att vi drack lite öl och grabbarna & Julia spelade Halo 4, va jätte mysigt och roligt. 
Tittade dessutom på en Zombie film igen och den var sådär men bra ändå. 
 
Nu ligger jag i alla fall i min säng och har varit på jobbet idag också, så är slut i hela kroppen. 
Ska upp imorgon och lämna små syskonen i skolan och sedan ska Erika hämta sin väska, efter det ska jag dra ut och springa! 
 
Ska ta och titta på film nu så vi ses imorgon och bilder från Midsommar kommer upp imorgon! 
Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback