Fullt upp men as trött

 
Tagen idag. 
 
 
Vet inte hurjag kan vara såhär trött men är jämnt det och ändå så sover jag de timmar jag behöver för att jag ska kunna orka en hel dag. Jag har varit förbi jobbet idag och det tog tid denna gång, men nu är jag hemma och bara tar det lugnt med familjen min och umgås med dom. 
Får se om jag kanske hittar på något ikväll, kan nog tro att jag drar ut och springer eller så tar jag ett fint bad (som varar i 5min), eller så hittar jag på något annat roligt! 
 
Är fortfarande förvirrad hela tiden och det är inte bara jag som gör mig det utan allt o alla gör mig också förvirrad och irriterad typ hela tiden, men det är inte bara att jag är förvirrad utan jag har ständigt ont i huvudet och dricker vatten hela tiden så fattar inte vad problem är. 
Men ska ta och hitta på något nu, så vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback